loading...
اینجا همه چیز در همه
musicrooz6 بازدید : 6 دوشنبه 13 تیر 1390 نظرات (0)

آموزش ني

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

آموزش گام به گام ني

ني از سازهاي بادي ايراني است . ني بر چند نوع است :‌دوزله ، قره ني ...

مي خواهيد موسيقي را فرا بگيريد ، به دنبال آموزش موسيقي هستيد ، آموزشگاه موسيقي را يافته ايد ؟
در اين مجموعه مي يابيد :

آموزش قدم به قدم و كاملا مرحله اي ني
آشنايي و آموزش كامل تمامي نكات ني
دروس جامع و فصل بندي شده و طبقه بندي شده در محيط نرم افزاري و انجام مثالهاي عملي و تمرينات كلي
شرح و بسط كامل نحوه دست گرفتن ني و حالتهاي مختلف آن
آموزش و ارائه روشهاي مختلف نواختن ني

ني از سازهاي بادي ايرانيان است و جزو سازهاي بادي مي باشد .ني ايراني برچند نوع است : دوزله ، قره ني ، ناي هفت بند و ...
ناي هفت بند از گياه ني ساخته مي شود و طوري آن را مي برند كه از سر تا ته آن شامل هفت بند شود . ني هفت بند يا به اصطلاح ني متشكل از 5 سوراخ در جلو و يك سوراخ در پشت آن است كه توسط انگشتان دوم و چهارم از يك دست و انگشتان اول تا چهارم از دست ديگر پوشيده مي شوند . وسعت صداي آن به 3 اكتاو و چند صدا مي رسد . 5 صداي بم (1) ، بم نرم ، ( Piano 1 Or P1) ، زير ، غيث و پس غيث ( تافا ) دارد كه نت Si در صداي بم آن روي ني وجود ندارد و نوازندگان آن را با لب مي نوازند .

بطور كلي ني را با جاي گرفتن بين دو دندان نيش و گرد كردن زبان در در پائين و پشت آن مي نوازند . اما اساتيدي چون جمشيد عندليبي زبان را در بالا مي گذارند .

برعكس سازهاي ديگر ، ني كوك ندارد و براي كوكهاي مختلف سازهاي متفاوت ساخته مي شود . بطوري كه Do بلندترين و Do با 7 فاصله كوتاهترين ني هستند . كوك ني به معني بم ترين صدايي است كه از خود بروز مي دهد . مثلا كوك Sol در حالت دست بسته ( وقتي تمام سوراخها پوشيده باشند ) هارمونيك Sol دارد .

در كل شيوه ني نوازي به دو گونه نايب اسدالله و كسايي است : از اساتيد مي توان حسن كسايي ، حسين عمومي ، جمشيد عندليبي ، محمد موسوي ، حسن ناهيد و محمد علي كياني نژاد را نام برد .

اين محصول در 2 عدد سي دي و بصورت آموزش كاملا تصويري با بسته بندي اختصاصي شركت ارائه مي شود . ضمنا اين پكيج داراي گارانتي تعويض مي باشد .

فروشنده: یکتا سافت

قیمت: 9,900 تومان

درصد :65

روش خرید: برای خرید آموزش ني، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش ني



آموزش ني دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری آموزش گام به گام ني ني از سازهاي بادي ايراني است . ني بر چند نوع است :‌دوزله ، قره ني ... مي خواهيد موسيقي را فرا بگيريد ، به دنبال آموزش موسيقي هستيد ، آموزشگاه موسيقي را يافته ايد ؟ در اين مجموعه مي يابيد : آموزش قدم به قدم و كاملا مرحله اي ني آشنايي و آموزش كامل تمامي نكات ني دروس جامع و فصل بندي شده و طبقه بندي شده در محيط نرم افزاري و انجام مثالهاي عملي و تمرينات كلي شرح و بسط كامل نحوه دست گرفتن ني و حالتهاي مختلف آن آموزش و ارائه روشهاي مختلف نواختن ني ني از سازهاي بادي ايرانيان است و جزو سازهاي بادي مي باشد .ني ايراني برچند نوع است : دوزله ، قره ني ، ناي هفت بند و ... ناي هفت بند از گياه ني ساخته مي شود و طوري آن را مي برند كه از سر تا ته آن شامل هفت بند شود . ني هفت بند يا به اصطلاح ني متشكل از 5 سوراخ در جلو و يك سوراخ در پشت آن است كه توسط انگشتان دوم و چهارم از يك دست و انگشتان اول تا چهارم از دست ديگر پوشيده مي شوند . وسعت صداي آن به 3 اكتاو و چند صدا مي رسد . 5 صداي بم (1) ، بم نرم ، ( Piano 1 Or P1) ، زير ، غيث و پس غيث ( تافا ) دارد كه نت Si در صداي بم آن روي ني وجود ندارد و نوازندگان آن را با لب مي نوازند . بطور كلي ني را با جاي گرفتن بين دو دندان نيش و گرد كردن زبان در در پائين و پشت آن مي نوازند . اما اساتيدي چون جمشيد عندليبي زبان را در بالا مي گذارند . برعكس سازهاي ديگر ، ني كوك ندارد و براي كوكهاي مختلف سازهاي متفاوت ساخته مي شود . بطوري كه Do بلندترين و Do با 7 فاصله كوتاهترين ني هستند . كوك ني به معني بم ترين صدايي است كه از خود بروز مي دهد . مثلا كوك Sol در حالت دست بسته ( وقتي تمام سوراخها پوشيده باشند ) هارمونيك Sol دارد . در كل شيوه ني نوازي به دو گونه نايب اسدالله و كسايي است : از اساتيد مي توان حسن كسايي ، حسين عمومي ، جمشيد عندليبي ، محمد موسوي ، حسن ناهيد و محمد علي كياني نژاد را نام برد . اين محصول در 2 عدد سي دي و بصورت آموزش كاملا تصويري با بسته بندي اختصاصي شركت ارائه مي شود . ضمنا اين پكيج داراي گارانتي تعويض مي باشد . فروشنده: یکتا سافت قیمت: 9,900 تومان درصد :65 روش خرید: برای خرید آموزش ني، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید. خرید آموزش ني
برچسب ها فروشگاه مشهد , خريد ارزان اينترنتي آموزش ني , خريد ارزان اينترنتي و پستي آموزش ني , خريد ارزان قيمت اينترنتي آموزش ني , خريد ارزان قيمت اينترنتي و پستي آموزش ني , خريد ارزان قيمت آموزش ني , خريد ارزان قيمت پستي و اينترنتي آموزش ني , خريد ارزان آموزش ني , خريد ارزان پستي و اينترنتي آموزش ني , خريد اينترنتي آموزش ني , خريد اينترنتي و پستي آموزش ني , خريد با ارزان ترين قيمت اينترنتي آموزش ني , خريد با ارزان ترين قيمت اينترنتي و پستي نرم افزار هوشمند آشپزي ناشتا خريد با ارزان ترين قيمت آموزش ني , خريد با ارزان ترين قيمت پستي و اينترنتي نرم افزار هوشمند آشپزي ناشتا خريد با قيمت ارزان اينترنتي آموزش ني , خريد با قيمت ارزان اينترنتي و پستي آموزش ني , خريد با قيمت ارزان آموزش ني , خريد با قيمت ارزان پستي و اينترنتي آموزش ني , خريد با قيمت کم اينترنتي آموزش ني , خريد با قيمت کم اينترنتي و پستي آموزش ني , خريد با قيمت کم آموزش ني , خريد با قيمت کم پستي و اينترنتي آموزش ني , خريد با هزينه ي کم اينترنتي آموزش ني , خريد با هزينه ي کم اينترنتي و پستي آموزش ني , خريد با هزينه ي کم آموزش ني , خريد با هزينه ي کم پستي و اينترنتي آموزش ني , خريد با کمترين قيمت اينترنتي آموزش ني , خريد با کمترين قيمت اينترنتي و پستي آموزش ني , خريد با کمترين قيمت آموزش ني , خريد با کمترين قيمت پستي و اينترنتي آموزش ني , خريد با کمترين هزينه اينترنتي آموزش ني , خريد با کمترين هزينه اينترنتي و پستي آموزش ني , خريد با کمترين هزينه آموزش ني , خريد با کمترين هزينه پستي و اينترنتي آموزش ني , خريد آموزش ني , خريد و فروش ارزان اينترنتي آموزش ني , خريد و فروش ارزان اينترنتي و پستي آموزش ني , خريد و فروش ارزان قيمت اينترنتي آموزش ني , خريد و فروش ارزان قيمت اينترنتي و پستي نرم افزار هوشمند آشپزي ناشتا خريد و فروش ارزان قيمت آموزش ني , خريد و فروش ارزان قيمت پستي و اينترنتي نرم افزار هوشمند آشپزي ناشتا خريد و فروش ارزان آموزش ني , خريد و فروش ارزان پستي و اينترنتي آموزش ني , خريد و فروش اينترنتي آموزش ني , خريد و فروش اينترنتي و پستي آموزش ني , خريد و فروش با ارزان ترين قيمت اينترنتي نرم افزار هوشمند آشپزي ناشتا خريد و فروش با ارزان ترين قيمت آموزش ني , خريد و فروش با ارزان ترين قيمت پستي و اينترنتي نرم افزار هوشمند آشپزي ناشتا خريد و فروش با قيمت ارزان اينترنتي آموزش ني , خريد و فروش با قيمت ارزان اينترنتي و پستي آموزش ني , خريد و فروش با قيمت ارزان آموزش ني , خريد و فروش با قيمت ارزان پستي و اينترنتي آموزش ني , خريد و فروش با قيمت کم اينترنتي آموزش ني , خريد و فروش با قيمت کم اينترنتي و پستي نرم افزار هوشمند آشپزي ناشتا خريد و فروش با قيمت کم آموزش ني , خريد و فروش با قيمت کم پستي و اينترنتي نرم افزار هوشمند آشپزي ناشتا خريد و فروش با هزينه ي کم اينترنتي آموزش ني , خريد و فروش با هزينه ي کم اينترنتي و پستي نرم افزارش خريد و فروش با هزينه ي کم آموزش ني , خريد و فروش با هزينه ي کم پستي و اينترنتي آموزش ني , خريد و فروش با کمترين قيمت اينترنتي آموزش ني , خريد و فروش با کمترين قيمت اينترنتي و پستي نرم افزار هوشمند آشپزي ناشتا خريد و فروش با کمترين قيمت آموزش ني , خريد و فروش با کمترين قيمت پستي و اينترنت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 567
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 701
  • بازدید ماه : 932
  • بازدید سال : 2,107
  • بازدید کلی : 63,182
  • کدهای اختصاصی
    پاپ اپ دانلود برنامه گوشی دانلود فیلم و سریال جدید آهنگ جدید برای دانلود دانلود آهنگ بندری